Výtoky

Dobrý deň, od začatia menštruácie ju mám nepravidelnú. Vystriedala som už druhého gynekológa, ktorý mi nasadil hormonálne lieky Tri Regol, užívam ich pol roka a už asi 4 mesiac mávam len tmavé a hrudkovité výtoky bez krvi. Trvajú približne 10 dní. Tento mesiac trvali as1 11 dní a po 6 dňoch som dostala bolesti a opäť výtok, tento krát i s krvou. Čo môže byť problémom prosím Vás? Ďakujem

Odpověď odborníka:

dobrý den, problémů může být více, nechci se pouštět do spekulací, navštivte gynekologa a vše s ním proberte. nepravidelná menstruace je poměrně častá, a pokud to ženě nevadí, nemusí se s tím nic moc dělat. Špinění při antikoncepci může být projevem menstruace.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: