Vyzvracení antikoncepce

Dobrý den. Vzala jsem si 16. prášek z platíčka, pak se mi udělalo špatně a trochu jsem zvracela. Asi po hodině od užití. Co teď? jako vstřebal se, nebo se mám chránit i jinak? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě se nevstřebal celý, nejlépe si ihned vzít další tabletku, pokud to nestihnete, chraňte se do konce cyklu.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Zvracení po antikoncepci | Od: Verča | 23.2.2015 05:27
Dobrý den. Začala jsem brát HA a po 8 dnu užití mi
bylo nevolno a asi po 5 hodinách jsem zvracela.
Snižuje to nějak účinnost? Už předtím jsem jednou
brala HA a bylo mi po ní také zle.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: