Warfarin a čaj diaherb

Dobrý den,manželka má zvýšenou hladinu cukru v rvi 6,9 .., koupil jsem ji čaj DIAHERB-DEVATERO BYLIN,ale nevíme jestli ten čaj může pít,když užívá 1/2 warfarinu denně,dále bere léky na srdce rytmonorm a nervy setralin.

Odpověď odborníka:

Pro Vaši ženu jako u diabetika předpokládám II.typu je nejdůležitější dodržování životosprávy. Jíst zdravě, 5-6x denně malé porce,jídelníček musí být správně nutričně vyrovnaný,dávat si pozor na příjem sacharidů zejména sladkostí, pečiva a příloh.Důležité nepřibývat na váze ev.se snažit o normalizaci hmotnosti a dodržovat denní pravidelnou pohybovou aktivitu,stačí chůzi určitě alespoň 0,5 hodiny denně. Koupený čaj se domnívám, že ji neublíží.

MUDr. Hana Ferdinandová
MUDr. Hana Ferdinandová

Specializace: Nutriční poradenství
Pracoviště: Soukromá praxe - MUDr. Hana Ferdinandová

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: