Yadine a nitrofurantoin

Dobry den, 16.2. jsem zacala brat antikoncepci Yadine po 7 dnove pauze. od 15.2. do 18.2. jsem brala lek Nitrofurantoin 100 mg na zanet mocoveho mechyre. Chcela by jsem se zeptat jestli tento lek znizuje ucinek antikoncepce? 20.2 sme totiz s pritelem meli sex a i kdyz jsme se chranili pro jistotu i kondomem ten se na konci mohl trochu zosmyknout pri pohybech protoze nebyl ihned vytahnuty ale pritel pokracoval ve styku asi nasledne 1 minutu po ejakulaci. Ted se obavam jestli existuje risk zlyhani obidvech forem antikoncepce (Yadine kvuli leku a kondom kvuli nespravnemu pouziti).

Odpověď odborníka:

Dobrý den, těhotná byste být neměla, kombinací obou metod jste riziko podstatně snížila. Osobně bych se nebála. Pro jistotu si můžete udělat test, ale to až s odstupem.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x