Yaz

Dobrý den, užívám HA YAZ skoro rok. Ze začátku mi ms chodila 3den v pauze. Po pár měsích mi začla chodit 4den. Před pár dny jsem měla dostat ms a nedostavila se asni 4den, měla jsem takový ten tlak v podbříšku, jak vždy před začátkem ms. Po 4 denní pauze beru večer prášek, v ten den se mi dostavilo lehké špinění, večer jsem užila prášek a na další den jsem opět trošičku špinila. S přítelem sme měli sex asi 3x za tento měsíc a nikdy do mě neejakuloval. Jsem z toho taková rozhozená a nevím jestli nemůžu být těhotná nebo jestli je to u této HA normální, že dochází k vymizení menstruace. Děkuji za Vaši odpověd.

Odpověď odborníka:

dobrý den, může se stát, že se cyklus lehce opozdí, může vymizet ms, ale to není ani tak záležitostí ATk jako organismu.pokud by se to opakovalo, bylo by vhodné nyvštívit lékaře.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: