Yaz

Dobrý den ,užívám HA Yaz a mám takoví menší problém .Ve středu ve 20hod jsem užila 8 tableta a ve čtvrtek kolem 9hod ráno,jsem dostala silné vodnaté průjmy které trvali do 16hod a potom jsem už na wc nešla. Večer ve čtvrtek jsem si vzala 9 tabletu kolem 20,30hod jak jsem zviklá.A v pátek kolem 7ráno jsem měla ještě 1krát vodnatější stolici . Mohu se tedy plně spolehnout na účinek HA Yaz ,když jsem měla tento průjem vždy tak dlouho po užití HA.Děkuji

Odpověď odborníka:

Tablety by již v té době měly být vstřebány ,přesto do konce cyklu použijte raději ještě kondom. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: