Yaz a krvácení

Dobrý den, mám přetrvávající bolesti v podbříšku. V druhém týdnu bolestí jsem začala užívat antikoncepci Yaz, po skončení menstruace jsem byla i na prohlídce u svého gynekologa, ale žádný nález jsem neměla, avšak bolesti mám pořád. Nyní užívám druhé platíčko HA Yaz, a mám slabé krvácení už 14 dnů, Mohlo by to spolu nějak souviset, i když bolesti začali ještě před užíváním antikoncepce? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud bolest začala před užíváním antikoncepce přímá souvislost zde asi nebude. V prvních cyklech užívání se špinění může vyskytnout, pokud by se opakovalo byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Články: Lze opravdu odhalit rakovinu z krve?
Lékař odebere krev, do...
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Krev ve stolici? Příčin může být celá řada
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Trápí vás vaginální infekce? Řešením může být hormonální antikoncepce
Roupy
Články: Roupy
Roupy, oxyuriáza neboli...
Klíště vám může znepříjemnit život, na ochranu přitom stačí 14 dnů
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: