Začátek antikoncepce jinak než jak má být

Chtěla jsem se zeptat..začala jsem brát antikoncepci ne 1 den menstruace jak to má být ale uplně jiný normální den.tím pádem jsem nedostala ani menstruaci jak jsem měla vlastně ted mám momentalně 7 denní pauzu ..a pořád nic.tak jsem se chtěla zeptat jak to je.Je to moc velký problém kdyz jsem to začla brát jinak ..zda to má stejný účinek a jak je to s menstruací?....děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

V prvé řadě není antikoncepce spolehlivá, takže si udělejte těhotenský test, zda nejste těhotná. Pokud bude negativní, neberte další tablety a počkejte na menstruaci a začněte znovu od 1.dne menstruace. Pokud bude pozitivní,navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x