Začervenalá kůže na hrudi s malými pupínky.

Dobrý den, Před 18 ti dnema se mi udělala na hrudi začervenalá kůže a pupínky. Byla jsem u své Pí, Kožní. Vzdělila mi, že prý to je alergie na slunko,a tak mi předepsala Galergin 2krát denně. Mast jsem už vyčerpala, a stále to mám ještě na hrudi. A nevím si už rady. Co by na to mohlo pomoc .. (?) 13.7., odlétám do Egypta. A ráda bych to už měla vyléčené. První foto-co se mi to udělalo,druhé foto je z dneška. Předem moc děkuji za Vaší odpověd´, a čas. Michaela

Odpověď odborníka:

Podle fotografie to skutečně vypadá jako alergie, ale takto dlouho používat gelargin 2xdenně není vůbec vhodné. používejte jen krém s pantenolem a proti slunci ten nejvyšší faktor. Před odletem by bylo vhodné ještě jednou navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: