Zacervenani vytok a paleni zaludu

Dobry den jiz delsi dobu mam problemy s vytokem bude to jiz rok co byvala partnerka mela kvasinkovou infekci po preleceni jsem si i ja koupil mast clotrimazol ale mazal tak 1 tydne a dnes pozoruji zacervenani zaludu obcasne stipani a paleni a pri stoporeni i castecnek.vzruseni vytok a divny povlak na zaludu jakou si penu. Chci se zeptat pokud budu mast clotrimazol pouzivat pravidelne zmizi tyto potize? Pripadne o co se jedna. Dekuji mnohokrat

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tyto projevy nejsou způsobeny kvasinkovou infekcí, navštivte kožního lékaře, který Vás vyšetří a provede stěr z močové trubice. Používání Canestenu nestačí 1x týdně, ale aplikuje se 2x denně dlouhodobě. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: