Záchvaty křečí

Dobrý den, můj přítel má již delší dobu problémy, se kterými mu jeho lékař nedokázal pomoci. Stáva se mu, že se cítí unavený, když si lehne ke spánku začne se hodně potit, zrychleně dýchat a poté následují obrovské křeče v horní části těla. On si ovšem z tohoto nic nepamatuje ve chvíli, kdy je v takovém stavu vůbec nevníma a nejde ho vzbudit. Takový stav trvá většinou pár minut, někdy se to opakuje i několikrát do týdne. Jeho stav se výrazně zhošuje po požití alkoholických napojů. Jeho lékař mu dělal krevní testy a jediné, co mu zjistil je nízká hladina cukru, která podle něj ovšem není podstatná. Chtěla bych vedět jestli opravdu tento problém nemůže být způsoben nízkou hladinou cukru a jak dále máme postupovat, když podle ošetřujícího lékaře je přítel vlastně v pořádku. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Rozhodně se obraťte co nejdříve na neurologa, může jít o epilepsii. Toto onemocnění, pokud není léčeno, může ohrozit i na životě. Alkohol váš přítel nesmí vůbec pít!!!

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x