Zácpa

1.12.2011 jsem prodělal MP /krvácení/ a od té doby užívám následné preparáty a trápí mě zácpa. Koupil jsem si Stadalax, Guttalax, Axydal,lněný olej- od obvodního dostal SABsimolex Nepomáhá. Je možné, že skladba léků narušila klima v zažívacím traktu? Tlačit moc se bojím aby se pepka nevrátila. Je nějaká cest jak to napravit? Děkuji Mirek

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkuste volně prodejný sirup Lactulosa, v úvodu polévkovou lžíci až třikrát denně, poté jedenkrát až do zlepšení. Zácpu může zhoršovat lék na močovou inkontinenci (Spasmed). Můžete prodloužit interval dávkování na jednou za dva dny nebo jej vysadit. Vámi jmenované preparáty současně neužívejte. Zdravím vás.

MUDr. Petra Koudelková
MUDr. Petra Koudelková

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Nemocnice Pelhřimov, oddělení vnitřního lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Známe bič na nadměrné pocení kdekoli na těle
Články: Známe bič na nadměrné pocení kdekoli na těle
Mnoho lidí si myslí, že...
Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Články: Podezření na kýlu? Poraďte se on-line!
Kýly patří k nejčastějším...
První známky rakoviny? Kašel, bolest i únava
Články: První známky rakoviny? Kašel, bolest i únava
Signály toho, že s tělem...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: