Zácpa při detralexu

5 let užívám Detralex 2 tablety ráno kvůli sníženému výkonu žilní pumpy - žilní insuff II.-III. st. Po celou dobu trpím těžkou zácpou. Zajímalo by mě, zda ji může tento lék způsobovat a pokud ano, zda je možné jej při této diagnóze nahradit. Základní pravidla životosprávy a pohybu dodržuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Detralex by zácpu způsobovat mohl. Doporučoval bych proto konzultaci přímo u ošetřujícího lékaře, který zná váš přesný zdravotní stav a navrhne vám alternativní terapii. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Správná funkce štítné žlázy je v menopauze pro ženu zásadní!
Pyelonefritida
Články: Pyelonefritida
Pyelonefritida je...
Měření pulzu: dokáže odhalit infekci i infarkt
Články: Měření pulzu: dokáže odhalit infekci i infarkt
Pulz neboli tep nás...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Nevolnost při ozařování se dá léčit
Články: Nevolnost při ozařování se dá léčit
Léčba rakoviny je svými...
Rutin – rostlinná opora cév
Články: Rutin – rostlinná opora cév
Součástí mnoha přípravků...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: