Žádná erekce

Dobrý den, včera jsem použil jinou značku kondomů,než normálně.Po sexu s tímto kondomem se nedostavuje žádná erekce,při sexu mi pořád penis vadl.Ani kondom nevypadal dobře,protože po vyvrcholení sem si kondom sundal a kondom začal pěnit.Partnerka dokonce má vyrážku.Myslíte,že by ta ztráta erekce a pálení mohlo být nekvalitním kondomem?Byly to tyto kondomy http://jpg.lekarna.cz/images/products/z/165974.jpg

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohlo by jít o důsledek např. znecitlivující složky kondomu. Každopádně jde pouze o dočasnou záležitost

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
Historie heparinu
Články: Historie heparinu
Heparin se stal v našich...
Operace pupeční kýly obvykle nezabere víc než 30 minut
Články: Operace pupeční kýly obvykle nezabere víc než 30 minut
Chirurgická léčba pupeční...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x