Zadržování vody nebo těhotenství

Dobrý den. Už pár dní mám problém se zvětšeným tvrdším břichem. Před měsícem jsem vysadila antikoncepci a s přítelem se spoléháme na přerušovanou soulož. Chtěla bych se zeptat, zda to mohu mít kvůli zadržování vody v důsledku vysazení prášků nebo se spíš jedná o těhotenství? Menstruaci mám zpožděnou o týden, ale těhotenský test vyšel negativní. Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, doporučila bych Vám těhotenský test zopakovat. V případě, že těhotenství neplánujete, nasaďte znovu hormonální antikoncepci, přerušovaná soulož není zrovna nejvíce spolehlivá antikoncepční metoda. Vysazení antikoncepce nemívá za důsledek zadržování vody. Může to být ale příznak, který se objevuje u některých žen před menstruací

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mykóza penisu: Pohlavní nemoc to není, ale přehlížet ji se nevyplácí!
Hepatitida
Články: Hepatitida
Hepatitida, někdy nesprávně...
Když se rakovina rozšíří do kostí
Články: Když se rakovina rozšíří do kostí
Toto zhoubné onemocnění...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Zánět žil
Články: Zánět žil
Zánět žil, flebitida, se...
Ramsayův–Huntův syndrom: Když pásový opar postihne lícní nerv
Astmatici, vyzrajte na zimu
Články: Astmatici, vyzrajte na zimu
Bohužel ani zimní období...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x