Zaldiar

Dobrý den,prosím o informaci zdali u léku Zaldiar/který užívám při velkých bolestech páteře a kloubu muže mít tyto vedlejší učinky.Mám v noci nesnesitelné noční sny a vubec nomohu spát!Moc Vám děkuji za odpověd a případně jakým lékem ho nahradit.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tento lék opravdu, sice méně často, ale může vést k halucinacím a nočním můrám. Doporučuji Vám obrátit se na toho, kdo Vám jej předepsal a zvolit jinou kombinaci léků. Zaldiar je kombinací paracetamolu (Paralen, Paramax, ...) a tramadolu (Tramal, ...). Můžete zkusit začít například paracetamolem v dávkách 1000mg třikrát denně. Přesto, určitě léčbu konzultujte s Vaším neurologem nebo pratkickým lékařem.

MUDr. David Bludovský
MUDr. David Bludovský

Specializace: Neurochirurgie
Pracoviště: Neurochirurgické oddělení, Lékařská fakulta v Plzni Univerzity Karlovy v Praze a Fakultní nemocnice v Plzni

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x