Žaludeční obtíže

Dobrý den, před čtyřmi měsíci mi začaly problémy se žaludkem. Hlavně pocit na zvracení. Byla jsem léčená Helicidem a potom Pantoprazolem. Po ukončení léčby se to chvíli zdálo lepší, ale pak se to vrátilo a k pocitu na zvracení se přidalo ještě pálení žáhy a plynatost. Jsem pořád hodně unavená a za poslední měsíc jsem shodila 6 kg. Může to být rakovina žaludku, nebo spíš helikobakter? Je mi 34 let. Děkuji, Kamila

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud Vaše obtíže přetrvávají i přes léčbu je vhodné provést gastroskopii. Bohužel bez biopsie sliznice žaludku nebo jícnu nejsem schopna říci, zda se jedná o vřed, zánět nebo rakovinu. Určitě zajděte k praktickému lékaři a objednejte se na gastroskopii.

MUDr. Vladimíra Cejnarová
MUDr. Vladimíra Cejnarová

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět žil
Články: Zánět žil
Zánět žil, flebitida, se...
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Stravovací návyky aneb 8 kroků ke zdravějšímu srdci
Články: Stravovací návyky aneb 8 kroků ke zdravějšímu srdci
Určitě znáte někoho, komu...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Močový měchýř
Články: Močový měchýř
Močový měchýř je dutý orgán...
Máte problémy s vlasy? Možná pomůže homeopatie
Články: Máte problémy s vlasy? Možná pomůže homeopatie
Potíže s kvalitou vlasů se...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: