Žaludek

Dobrý den je mi 16 let a mám problémy se žaludkem když se najím tak do 10min. Mě kručí v břiše a mám zase hlad ted sem nemocny a beru antibiotika ale myslim ze tim to nebude děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Lukáši, užívání antibiotik může již stávající potíže se zažíváním skutečně zhoršit. V této chvíli ti doporučuji k užívání antibiotik přidat i probiotika a jít často a po malých dávkách. Např. každé 2-3 hod malou porci. Aby ses nedostal do situace, ky budeš mít delší dobu zcela prázdný žaludek. Také by bylo dobré do jídelníčku pravidelně zařadit mléčné výrobky, např jogurty. V případě, že bolest břicha či jiné zažívací potíže budou i po tvé nemoci, poraď svým pediatrem na dalším ev. vyšetřením či léčbě. Zdravím. Rajchlová.

MUDr. Věra Rajchlová
MUDr. Věra Rajchlová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: MUDr. Věra Rajchlová - praktický lékař pro děti a dorost

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: