Zánět ledvin

Dobrý den, včera jem navštívila lékaře s velkými bolestmi zad vystřelujícími do břicha a vysokými horečkami 39,5°C . Lékař mi zjistil ( bílkovinou v moči )- Zánět ledvin a předepsal antibiotika Gyrablock 400. Využívala jsem 3 tablety a trpím velkýma bolestma žaludku, průjmem a zvracením je to normální??? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může jít o alergickou reakci na antibiotika, doporučuji obrátit se co nejdříve na lékaře, který Vám léky předepsal a nežádoucí účinky s ním probrat.

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nové léky na cukrovku vsází na ledviny, navíc se po nich hubne!
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Články: Sexuální výchova: Masturbace u dětí
Masturbace je normální...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Články: Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Chystáte-li se vyřešit...
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: