Zánět močových cest

Dobrý den, má přítelkyně měla před týdnem po léčbě zánětu močových cest. Problém je v tom, že i po týdnu od vyléčení ji bolí pohlavní styk, oba nevíme čím to může být a tak Vas prosíme o radu děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, nepíšete co měla za léčbu čili obecně- ano styk může být i bolestivý, není náhodou nějaká infekce i v pochvě???kontrola na gynekologii (vaší přítelkyně) napoví

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Kam dál
Naposledy čtené: