Zánět močových cest.

Po Nitrofurantionu-ratiopharm uklidnění na jeden den. Opakující se zánět (štípání+krev v moči) léčen Nolicinem , po jednom dnu opět návrat zánětu. Uklidnuji problém Blokurinou bez výrazného zlepšení. V moči se objevila 6x nerozpustná sraženina krve opůměru asi 7 mm.Časté močení dle lékaře způsobuje hyperaktivní měchýř. Urologické vyšetření krve je v normě. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčinou může být i špatně se vyprazdňující měchýř, prostata nebo onemocnění močového měchýře

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Prolaktin jako ochránce i zabiják
Články: Prolaktin jako ochránce i zabiják
Prolaktin je hormon, který...
Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Články: Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Refluxní choroba jícnu se...
Artroskopie
Články: Artroskopie
Artroskopie je endoskopické...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: