Zánět močových cest

Dobrý den, asi před dvěma týdny se u mě rozjel zánět močových cest, 10 dní jsem užívala ATB Zinnat, po dobrání bylo vše vpořádku. Dnes je to pátý den po dobrání ATB a já zase začínám pociťovat pálení při močení. Můžete mi prosím poradit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, důsledné vyšetření moči na kultivaci cestou obvodního lékaře a cílená dostatečně dlouhá léčba

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x