Zánět močových cest

Dobrý den, chci se optat, asi před měsícem jsem dostala zánět močových cest,brala jsem antibiotika Nitrofurantoin-ratiopharm,dobrala je a zánět zmizel,moč byla v pořádku,antibiotika jsem dobrala 1.3.2013, dnes jsem pocítila opět nutkání jít na záchod,zajímavé je, že zatím žádné problémy při močení nemam,žádné pálení ani řezání..jen chodím často.. myslíte že by se to mohlo znovu vrátit..? co potom, berou se další antibiotika? děkuji moc za odpověd.

Odpověď odborníka:

Mohlo by jít o projev zánětu. Antibiotika by se dala brát znovu. Pokud se příznaky nezhorší, tak bych je zatím nenasazoval. Pro zhojení infekce pijte alespoň 2 litry tekutin denně, vhodné je okyselení moči - ovocné šťávy, džusy, dále potom brusinkové preparáty nebo extrakty z medvědice lékařské.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: