Zánět močových cest a nízký tlak

Více jak deset let trpím na opakované záněty močových cest. Momentálně mi uroložka předepsala Urovaxom na 3 měsíce. Teď po měsíci a půl se mi projevil zánět, který je léčen nitrofurantoinem. Snažím se každý den pít víc jak dva litry, bohužel díky nízkému tlaku mi otékají nohy a ruce a všechno je to díky vodě. Je to nepříjemné a občas i bolestivé. Existuje nějaký způsob, kromě pravidelného cvičení, jak zvýšit tlak a zbavit se otoků? Děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Milá paní Veroniko- nízký krevní tlak nebývá spojen s výskytem otoků. Pohovořte o svých obtížích s praktickým lékařem, je to nejlepší rádce, podle potřeby Vám zprostředkuje další odborná vyšetření /například endokrinologické/.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Lidé s glaukomem častěji umírají na cukrovku i nemoci plic
Zajímavosti o kůži
Články: Zajímavosti o kůži
Co je na kůži zajímavého?
Odstranění klíštěte v deseti krocích
Články: Odstranění klíštěte v deseti krocích
Správné odstranění klíštěte...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alzheimerova choroba
Články: Alzheimerova choroba
Nemoc poprvé popsal na...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: