Zánět nadvaelete

Dobrý den, chci se zeptat. mám problém se zbytkovou močí,trochu s prostatou, docházím na urologii asi 1 rok. Lekař mi dal k užívíní Omnic Tocas 1x užívám asi 1 rok, na dalši kontrole mi nyní přidal Finajelf 5 g. toto jsem užíval asi 10 dní - najednou mě začala bolet varlata a značně otékat, šel jsem k doktorovi a ten, že je to zánět nadvarlat, léčí to antibiotiky Doxybene,užívím to 2 dny ale bolesti jsou stejně,jdou mi až do břicha a nemohu ani moc stat, bolí mě to , mám navštívít opět lékaře nebo se to upraví? Díky za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud bolest neustoupí cca po 5-6 dnech užívání ATB, raději lékaře navštivte, měl by vědět, co se ve vašem organismu děje a měl by přizpůsobit léčbu vašim aktuálním problémům. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Xorimax Chtela bych se zeptat. Dostala jsem antibiotika Xorimax 500mg, muzou se...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Nitrodelozni telisko Chtela bych se zeptat, pred 14 dni jsem si nechala dat...
  • Bolesti zad Pane doktore, chtěla bych Vás požádat o radu. Poslední 2 roky mě...
  • Závratě Prosím o radu před týdnem jsem byla odvezena do nemocnice měla jsem...
  • Zánět ledvin Dobre odpoledne, chtela jsem se zeptat zda se z moci da poznat...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x