Zapomenutá pilulka

Dobrý den, před šesti dny jsem si zapoměla vzít pilulku v obvyklou dobu, proto jsem si ji vzala az 14 hodin poté a dál jsem pokračovala normálně dnes jsem mela na kalhotkách tmave hnedy vytok (zprvu jsem si myslela ze je to menstruace, ale nebyla)... Je to neco zavazneho nebo mohu byt v klidu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zapomenutá tabletka může být příčinou špinění a nemusíte se kvůli tomu znepokojovat. Co se týče spolehlivosti antikoncepce, podstatné je, kolikátou tabletku v řadě jste užila se zpožděním.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Operace štítné žlázy Mám uzlík na štítné žláze vel. 15 mm /podle CT/ a stále...
  • Sedimentace krve Již delší dobu marodím, měla jsem sedantaci 45/74. Stále se...
  • Rivotril Beru už 7 let Rivotril v kapkách 2,5mg 2x 5 kapek, četla jsem že je...
  • Nedostatek bílých krvinek Mému synovi (15) byl při odběru krve zjištěn...
  • Čepy v krku Před pár týdny jsem byl u lékařky s bolestí v krku a ta mi nakonec...
  • Časté zívání Téměř pětiletý syn už třetí den velice často zívá. Někdy si u...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x