Zářivě žlutá moč

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli když mám zářivě žlutou moč, jestli to nemůže být nějaký závažný problém. Koukala jsem jen tak letmo na internet a začala jsem brát B-complex a že to může být díky vitamínu B-2. Měla bych B-complex raději vysadit? A kdyby ne, neuškodí mi to nějak? U konce dne už je moč v pořádku, jenom na začátku dne se mi to stává a taky to prý může být nedostatkem tekutin, ale i tak se raději zeptám odborníka. Děkuji za odpověď. Na shledanou.

Odpověď odborníka:

Zdravím, je to téměř jistě tím vitaminem B. Není to škodlivé.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x