Zarudnutí a svědění rozkroku

Posledních pár týdnů mě trápí svědění rozkroku, a v poslední době se mi začalo oběvovat zarudnutí a červené flíčky. Prosím o radu jak se toho zbavit a přikládám foto. Děluji

Odpověď odborníka:

Dobrý den , je potřeba navštívit dermatologa nebo praktického lékaře , myslím , že ideální by byl Imacort crm. , S pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x