Zarudnutí na kůži

Zdravím. Cca 4 tyzdne ma trápi akýsi červeny fľak v oblasti medzi vnutornou stranou stehien a genitalii. Na miestach sa pokožka velmi rychlo vysušuje občas svrbí. Začal som si to natierat hydratačným krémom (Excipial). Nemá žiadny účinok. Domnieval som sa že je to sposobene spodnym pradlom ktore som vsak vymenil a ziadne zmeny nenastali. Myslim že ak by išlo o alergiu neprejavilo by sa to takto, zvycajne sa mi objavia nejake vyrážky na tvari nič viac... Prikladam sem aj obrazok na lepsie predstavenie problemu. Vopred dakujem za akekolvek sposoby alebo rady ako sa zbaviť tohto neprijemneho problemu.

Odpověď odborníka:

Dle přiložené fotografie by se mohlo jednat o plísňové onemocnění. Zkuste lokálně aplikovat např. Canesten nebo Clotrimazol krém. Pokud obtíže nevymizí, měl byste zajít na kožní vyšetření. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: