Zavodnění u antikoncepce

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně problému se zavodněním, doktor naznal, že to bude nejspíš antikoncepcí. Beru dva roky HA Lindynette. Uvažuji o změně, ale netuším jaká by byla nejvhodnější. Tělísko pro mě není nejvhodnější, jsem bezdětná a navíc mám dělohu zasunutou dozadu. Uvažuji o Nuvaringu, jenže nejsem si jistá, jestli nemá stejné nežádoucí účinky. Nebo jaký druh prášků doporučíte?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Vaše antikoncepce je docela dobrá, okud chcete změnu, domluvte se s gynekologem, asi bych dala antikoncepci s drospiredonem. Tělísko mít můžete, ale pouze to hormonální - jaydesse nebo mirenu. Jsou menší.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x