Zbarvení zubů při užívání fe

Dobrý den, 3letá dcera dostala k užívání železo ve formě sirupu (Aktiferrin). Doposud měla krásné bílé zdravé zuby, ale nyní jsou zašedlé, i když pravidelně čistíme. Fe má užívat zatím cca 2 měsíce. Odezní zašednutí zubů po využití Fe? Případně jak zoubky vybělit? Děkuji H.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v případě Aktiferrinu se jedná o povrchové zabarvení zubů, které odstraní dentální hygienistka nebo lékař v zubní ordinaci. S přáním hezkého dne, Jan Stuchlík

MUDr. Jan Stuchlík
MUDr. Jan Stuchlík

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Dentální klinika Jan Stuchlík

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x