Zdravotní potíže s spojené s endometriózou a horm. antikoncepcí

Dobrý den, Mám problém a chtěla bych Vás tímto poprosit o radu. Za posledních 13 měsíců jsem prodělala 3 lapar. operce týkající se endometriózy a již jeden rok užívám antikoncepci JEANINE bez přestávky.Tato antikoncepce je prý nejlepším řešením mé nemoci.(otěhotnět nemohu jelikož mi lékaři po porodu konstatovali že další dítě by pro mne mohlo s velkou pravděpodobností znamenat připoutání na inval.vozík!) A ted můj problém:již několik měsíců mi rostou výrazné chloupky na prsou,břiše,bradě a tváři.Též mám i větší vypadávání vlasů a zmenšují se mi prsa. Tímto vás žádám o radu jak postupovat dál a kterého specialistu navštívit.Děkuji za Vaši odpověd a radu. Paní Martina 30let 8letá dcera.

Odpověď odborníka:

Antikoncepce je skutečně lékem na endometriozu,může mí vedlejší učinky jako například napětí v prsou, bolest, sekrece bolest hlavy nesnášenlivost kontaktních čoček nevolnost, zvracení a celkový pocit „nezdraví“ různé kožní reakce zadržování tekutiny změny tělesné váhy ale vypadávání vlasů bych na vašem místě konsultoval s kožním lékařem a zmenšení prsou zcela jistě antikoncepce nezpůsobuje Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x