Žeby hormóny ?? pomôže hak ??

Dobry den mam 17 rokov a strasne mi padaju vlasy cim dalej viac a to iste plati aj o vyrazkach na tvari mam 20 velkych a desiatky malickych neviem ako to mam zakryvat uz .:(( Teraz si natieram od koznej gel izotrexin ale stale sa to zhorsuje v zivote som take vyrazky nemala neviem co to moze byt ..... Bola som aj u gynekologa na hormonalny profil kvoli tym vlasom lenze u mna to je tak ze mam menzes cca 4-5 krat do roka takze nevedel v akej faze som ale vysledky som zevraj mala v norme ( mam ju uz 2 a pol roka ) Ale co je dolezite : vsimla som si ze asi tak 4 dni pred tym ako som mala dostat menzes ( o ktorom som samozrejme nevedela ) mi skoro uplne prestali padat vlasy no ked som to uz dostala to boli take chumace som myslela ze uz mi naozaj vsetky vypadaju ... Myslite si ze by to vsetko mohli sposobovat hormony ? a pomohla by mi HAK ? Alebo existuje nieco ine na upravu hormonov ?? nerada by som uzivala HAK :( .... Asi pred pol rokom mi vypadlo za den mozno 5 vlasov a mala som mozno 2 vyrazky :( Som objednana aj do Lubochne - je tam narodne endokrinologicke a diabetologicke centrum myslite ze by mi tam mohli vysetrit aj tie hormony ?? Bola som aj u endokrinologa a mala som vsetko v poriadku ale mala som zvyseny 1 titer protilatok proti stitnej zlaze ale v tom case ako som bola na vysetreni som uzivala jod (morske riasy). A taktiez priblizne odkedy mi padaju tie vlasy kazducky den hned od rana az do vecera ma boli hlava z chrbtice by to nemalo byt a aj u ocneho som bola algifen mi nezabera a ani ibalgin iba tak na hodinku.Bojim sa ze ide o autoimunne ochorenie a zevraj s tym sa neda nic robit :(( a padaju mi aj mihalnice tak cca 3 denne predtym mi nepadali a aj obocie mi viac pada ako predtym :( A kozna mi dala najsilnejsie lieky neocapil na tie vlasy a nezabralo to . Dakujem za kazdu radu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, HAK by opravdu mohla pomoci, absolvujte všechna vyšetření, co bude potřeba a potom se poradte o vhodném složení HA, možná budete velmi překvapená, může účinkovat dobře, nikdo vám ale spolehlivě výsledek nezaručí. Nezapomente na fakt, že aby se léky mohly projevit /jde jak o neocapil nebo potom ev. nasazenou HA/, je potřeba je brát dlouhodobě, ne jen měsíce, ale třeba rok a více. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: