Zhoršené akné

Dobrý Den chtěla bych se zeptat jestli je normální, že se mi zhorší akné už 2 týdny před 7 denní pauzou.?? Dále se chci zeptat pokud by se stalo, že by přišlo krvácení mezi cykly. Co to může znamenat?? Děkuji. Užívám Minisiston.

Odpověď odborníka:

Pokud máte potíže s akne, domluvte se s vaším gynekologem na změně preparátu, existuje i antikoncepce, která výrazně zlepšuje pleť. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Naposledy čtené: