Zhoršené vidění při řízení v noci

Dobrý den, mám takový problém s očima. Když v noci řídím všechno se mi slévá dohromady, silnice i to všechno okolo a nedejbože když jede auto. Musím víc mrkat a snažit se rozevírat oči, abych lépe viděla. Řídím jednou za čas, ale tím víc mám právě strach řídit v noci. Dříve jsem to neměla a zdá se mi, že je to od té doby co beru Cipralex 10 a Lamictal 25- ten 2x denně. Jinak beru také Letrox 50 a antikoncepci Minervu, aby jste věděli všechno. Cipr. a Lamic. beru od ledna tohoto roku a první týden po nasazení jsem viděla hodně špatně i ve dne a pak se to srovnalo. Myslíte, že za to mohou ty prášky nebo bude problém s očima? Děkuji moc za odpověď, s pozdravem Niki.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, léky, které jste uvedla mohou ovlivňovat zrak a je tedy možné, že trpíte nežádoucímu účinky. Nicméně pokud berete cipralex a lamictal pravidelně, tak by jste ani řídit neměla. Tyto léky zpomalují Vaše reakce a snižují pozornost! Ale doporučil bych ještě vyloučit přítomnost astigmatismu a narušení slzného filmu.

MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.
MUDr. Vladimír Korda, Ph.D.

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: OFTEX oční klinika Pardubice a oční centrum Hradec Králové

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: