Zlatý stafylokok

Dobrý večer, na konci prosince roku 2011 jsem se léčila se zánětem dutin, na který jsem dostala Azibiot. Po ukončení léčby v lednu se mi začaly po celém obličeji tvořit pupínky, z kterých tekla vodička, krev a nebo hnis (údajně akné, ale nakonec byl zjištěn streptokok v krku). Poprvé jsem byla léčena Biseptolem, ale neúspěšně, tak mi obvodní lékařka nasadila Augmentin. Po vyléčení jsem trpěla stále teplotami z neznámého důvodu, přišli mi na chronickou tonsilitidu, na kterou mi lékařka předepsala Dalacin. Po dobrání Dalacinu jsem od března do června chodila na pendepony a byla jsem zdravá. Na začátku července jsem však byla v nemocnici na infekčním odd. hospitalizována opět s teplotami s hnisavými pupínky po stehnech, lýtkách a na břiše. Ze stěru na kůži se ukázalo, že jde o zlatého stafylokoka. V nemocnici mi tedy nasadili Augmentin SR a k tomu Luivac, ale ani ne dva týdny po dobrání jsem se opět dostala k hnisavým pupínkům. Lékař mi pak předepsal Zinnat 500. Ted, necelé dva týdny po jeho dobrání, mi opět hnisají stehna a už je to i dost bolestivé. :-( Vypadá to opravdu ošklivě na mé velmi světlé kůži. Poradíte mi, prosím, jestli existuje ještě nějaká jiná možnost léčby? Jsem opravdu zoufalá..

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Myslím, že lékaři dokážou vnímat Vaši situaci podobně jako Vy. Jistě Vás nenechají samotnou hledat cestu ze zdánlivě začarovaného kruhu. S největší pravděpodobností se Vás ujme imunolog, který dokáže rozlišit jendotlivé imunitní funkce- posoudit, z jaké příčiny dochází ke snížení obranyschopnosti Vaší kůže.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x