Žlutý výtok z penisu

Dobré ráno paní doktorko,prosím o pomoc. Cca 14 dní zpět jsem byla u svého gynekologa, který mi předepsal Klion D-100, jelikož už asi 8 let trpím na mykozy. Nepomohl-zhoršoval. Problém: pálení při čůrání, svědění, bílý hustý výtok-na tohle mi předepsal ten Klion. Tak jsem ho vysadila, zatím relativně dobré, ale měla jsem pohladní styk s přítelem a tomu hned na druhý den začal vytékat (po zmáčknutí penisu) žlutý výtok, nezapáchá, jen si přítel stěžuje na svědění u kořene, jako někdě vevnitř a pálení při čůrání. Při dalším,už chráněném pohl.styku, jsme měli žlutý kondom i ode mě po výtáhnutí z pochvy. Moc se bojím, aby to nebylo něco vážné. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, pošlete přítele na urologii, může to být infekce prostaty, varlat apod. Nutno přeléčit Vás oba dva antibiotiky.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: