Zmena antikoncepce

Dobry den chtela sem se optat lekarka mi zmenila antikoncepci lyndinette za antikoncepci yosefinne a po zacnuti 4 platicka uz 14 dni slabe krvacim je toto normalni?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, špinění může být při nové HA, pokud bude i při 2.a 3.cyklu, navštivte lékařku.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Články: Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Mluvíte ze spaní nebo ve...
Pálení žáhy nemusí být banalita. Může jít o velký problém!
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Gynekologické vyšetření
Články: Gynekologické vyšetření
Gynekologické vyšetření je...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: