Změna antikoncepce

Dobry vecer brala jsem antikoncepci Bonadea a přešla sem na Yosefine.Minulou nedeli sem donesla poslední prášek Bonadea a v pondeli sem nasadila Yosefine a ne dostavila se mi menstruace je možné ze se dostaví menstruace at na 4 jinak barevné tobolky diky tomu ze sem byla zvykla na 7 deni mezeru a ted sem ji neměla?dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Pokud jste plynule navázala na předchozí antikoncepci touto pak se menses nedostaví až po dobrání aktivních tablet nové antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Globule Pane doktore. Paní gynekoložka mi předepsala Globule Natrii tetraboratis...
  • Pupínek na penisu Asi před 3 týdny jsem měl na spodní časti penisu pupínek tak...
  • Plíseň pod nehty Už delší dobu mám pod palcem u nohy plíseň. Nehet je už skoro...
  • Anti tpo Chtěla jsem se zeptat co to znamená mít vysoké anti TPO. Dnes jsem byla...
  • Plicní chlamydie Při vyšetření krve na boreliosu, mi lékař sdělil, že jsem...
  • Šedý zákal Zjistili mi šedý zákal a chci se zeptat co operace obnáší. Také by mě...
 
Naposledy čtené: