Změna antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli má nějaký negativní účinek pro tělo častá změna hormonální antikoncepce. Za 8 let užívání hormonální antikoncepce jsem užívala Tri-regol, Harmonette, Lindynette 20 a nyní užívám Sunya. Chtěla bych se však zase vrátit k Harmonette, jelikož mi vyhovovala nejvíce. Může nastat nějaký problém?Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Teoreticky by změna antikoncepce neměla způsobit žádné obtíže, pokud vám s minulosti vyhovovala, bude se s největší pravděpodobností spokojenost opakovat. I když v čase se tělo a jeho hormonální situace mění, nikdy není tělo stejné - nelze proto přesněji předvídat, co bude. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x