Změna antikoncepce

Dobry den, zmenila jsem antikoncepci a pred mesicem jsem presla z naplasti Evra na prasky Janine. Naposledy jsem zacala menstruovat 5.6.08 a zacala jsem brat prasky. Menstruaci jsem mela dost dlouho. Ted jsem prvni platicko prasku dobrala a planova menstruace se zatim nedostavila. Tehotna bych byt nemela. Zkousela jsem jiz i dvakrat test a vysel negativni. Je mozne kdyz jsem mela naposledy menstruaci delsi tak 14 dni, ze se zmenou prasku se mensturace nemusi dostavit? Mam zacit uzivat dalsi prasky, nebo musim radeji k lekari? Dekuji moc za odpoved. S pozdravem J. Novotná

Odpověď odborníka:

Dobrý den, změna antikoncepce někdy může ovlivnit začátek krvácení. Pokračujte v užívání dalšího platíčka, pokud by seani poté menstruace nedostavila, obraťte se na svého gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: