Změna antikoncepce

  • Dotaz od: Renata Nováková
  • Publikováno: 14.11.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den. Obracím se na Vás ještě s jedním dotazem. 6 let užívám antikoncepci Pramino a nyní začnu brát nízkohormonální antikoncepci Sunya. Může tento přechod způsobit přibírání na váze i přesto, že jsem již antikoncepci užívala a přecházím na antiokoncepci s ještě nižším obsahem hormonů, než jsem užívala dosud? Děkuji za odpověď. S pozdravem Bc. Renata Nováková

Odpověď odborníka:

Rozhodně změna antikoncepce nemusí vést k přibírání na váze. Zvyšování hmotnosti je podmíněno zadržováním vody, nikoli tukem. Pokud nová antikoncepce má nižší obsah hormonů, i zadržování vody by mělo být nižší.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x