Změna antikoncepce a zpoždění menstruace

Dobrý den,chtěla bych Vás poprosit o radu. Užívala jsem hormonální antikoncepci Loette, tento měsíc jsem přešla na Chloe. V neděli jsem dobrala poslední prášek prvního platíčka Chloe , a menstruace se stále nedostavila. Může být příčinou změna antikoncepce? Těhotná doufám být nemůžu,pohlavní styk byl tento měsíc chráněný,i s kondomem,nebo je to možné i tak? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, těhotenství je nepravděpodobné.užívejte normálně, menstruace se nemusí dostavit.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x