Změna antikoncepce, menstruace

Brala jsem antikoncepci ayreen ale změnila jsem ji na Verezanu kvůli finančnosti. Dobrala jsem ayreen a nové platko Verezana jsem začla brát hned 4. Den menstruace. Už je 6. Den co mám pauzu a pořád se mi nedostavila menstruace. S přítelem jsme si dávali pozor. Může mít změna antikoncepce vliv na menstruaci? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Hezký den Ivano, jistě, při přechodu z jedné antikoncepční tabletky na jinou se může dočasně vyskytnout změna ve frekvenci menses. Pro jistotu si kupte těhotenský test, v případě jeho negativity a pokud menses nedorazí konzultujte u Vašeho gynekologa, je možné, že pro vás tato antikoncepce nebude vhodná.
S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x