Změna antikoncepce-opožděná menstruace

Dobrý den pane doktore, změnila jsem antikoncepci ze značky Belara na značku Luisea. Belaru jsem klasicky celou dobrala, pak jsem udělala sedmidenní pauzu a začala brát Luiseu. V pauze po dobrání Belary jsem menstruaci normálně dostala do 4 dnů. Luiseu beru 28 dní, tedy těch 7 dní s placebo efektem. Dnes (9.8.) budu brát poslední placebo prášek a menstruace se stále nedostavila. Je možné, že při změně HA může nastat i změna v příchodu menstruace? Těhotenský test jsem si zatím nedělala, chystám se na to dnes, ale paní doktorka mě neinformovala o tom, že by změna HA neměla např. v počátku stejné účinky jako ta předchozí a že bych se tedy měla chránit i jiným způsobem, proto předpokládám, že ochrana působí nepřetržitě. Mohu se na to spolehnout? Mockrát Vám předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

I při změně antikoncepce by jste měla být chráněna gravitesty jsou positivní kolem 6 po případné koncepci. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: