Změna antikoncepe

Dobrý den, 2 roky jsem brala HA Minerva, nyní jsem ji změnila na Artizia, kterou beru první měsíc a menstruaci jsem nedostala už 5. den. Může na to mít vliv změna prášků nebo můžu být těhotná?

Odpověď odborníka:

Spíše to bude změnou antikoncepce,chcete li mít jistotu udělejte si gravitest,který je positivní již 5-6 dní po koncepci Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Klepání rukou Chtěla bych se zeptat jaká je příčina klepání rukou a jak se toho...
  • Vlčí hlad, hlad v noci Jsem žena 44 let, 160 cm, 50 kg. Dělím kancelářskou...
  • Zlomený obratel Po páde zo stromu mi zistili zlomeninu Th12 a L1 stavca. Chcem...
  • Zácpa u dítěte Obracím se na Vás s dotazem, můj syn 2,9 měs., chodí na záchod...
  • Děloha Maminku(62 let) posílá paní doktorka na výškrab.Prý má sliznici 10mm...
  • Skvrna na jazyku Před 3 lety jsem prodělala mononukleozu, současně se...
 
Naposledy čtené: