Změna barvy nehtů

Dobrý den, v posledních dnech se mi začala měnit barva konců nehtů. Můžete mi prosím říct, co by mohla být příčina a jak se toho zbavit? Může to být nedostatkem či přebytkem nějakého vitaminu? Dlouhodobě uzivam pouze Magnerot na migrény. Předem děkuji za odpověď. S přáním hezkeho dne Monika

Odpověď odborníka:

Tyto změny nehtů mohou nastat po prodělaném závažnějším onemocnění, vlivem lupénky, ekzému či jiných chronických kožních chorob. Zkuste potravinové doplňky běžně užívané na zlepšení stavu nehtů, hodně promazávejte. Pokud by se stav nezlepšil, navštivte kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Vaše dítě Crohnovu chorobu nutně zdědit nemusí
Články: Vaše dítě Crohnovu chorobu nutně zdědit nemusí
Střevní záněty jsou do...
Deset překvapivých příčin zácpy
Články: Deset překvapivých příčin zácpy
Možná už víte, že zácpu...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: