Změna doba užívání antikoncepce

Dobrý den, změnila jsem dobu užívání tabletek. Tabletku jsem brávala vždy v poledne. Jeden den jsem ji vzala až v 15hod, včera v 17 hod a od teď budu užívat v 18-19hod. To vše na doporučení mého gynekologa. Od včerejška jsem ovšem začala špinit, je to normální? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud je krvácení slabé, souvisí to nejspíš s malým posunem v užívání tabletek . V tom případě pokračujte dále v užívání. Pokud by krvácení sílilo, problém bude nejspíš jinde. Většina tabletekmá toleranci 12 hodin a to nejen v antikoncepčním účinku, ale i v udržení pseudomenstruačního krvácení.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: