Změna ha

Dobrý den, měním už asi zhruba rok vždy po 3 měsících HA jelikož mi zatím ještě žádná pořádně nesedla. Chtěla jsem se zeptat jestli častá změna (vždy po 3 měsících) může způsobit nějaké zdravotní potíže a jestli to není nějak pro tělo nebezpečné.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dejte antikoncepci šanci alespoň půl roku. Tělo se s tím srovná. Časté změny nejsou úplně vhodné. Domluvte se slékařem,co konkrétně Vám vadí a najděte společně vhodnou antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Infekce močových cest
Články: Infekce močových cest
Infekce močových cest je...
Parkinsonova choroba
Články: Parkinsonova choroba
Parkinsonova choroba je...
Protikuřácký zákon – o důvod víc, proč přestat kouřit
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Neštovice aneb Komu hrozí obzvláště velké nebezpečí
Články: Neštovice aneb Komu hrozí obzvláště velké nebezpečí
Plané neštovice jsou vysoce...
Nesvědčí vám prudké vstávání? Zaměřte se na srdce
Články: Nesvědčí vám prudké vstávání? Zaměřte se na srdce
Kolísavý krevní tlak, který...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: