Změna menstruace

Dobrý den, momentálně nemám možnost kontaktovat svého gynekologa, tak bych Vás chtěla požádat o radu. Antikoncepci beru čtvrtým rokem. Momentálně mám druhým rokem Minisiston. Poslední dvě menstruace se dostavily o den později než obvykle a byly slabé, bez křečí (obvykle mám menstruaci silnou, křeče v podbříšku a bolesti hlavy). Pilulky beru pravidelně, občas se mi ale stalo, že jsem si ji nedala přesně na čas, ale nikdy jsem nepřekročila 12 hodin od obvyklé doby. Těhotenský test byl negativní. Poslední dobou jsem docela ve stresu, váha nekolísá. Ve 13. letech jsem byla očkována proti rakovině děložního čípku. Název vakcíny si, bohužel, nepamatuji. Je možné, že by změna menstruace byla tím? Nebo je možná jiná příčina, jako třeba těhotenství nebo nemoc? (při poslední kontrole, v listopadu, bylo všechno v pořádku)

Odpověď odborníka:

Při antikoncepcí je slabá menses častá pokud je pravidelná není se čeho obávat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: